۸ مورد از بهترین سازندگان ساعت هوشمند در چین برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

Share This Post

Table of Contents

(Last Updated On: )

ساعت‌های هوشمند بسیار پرهزینه همیشه به معنای داشتن امکانات بیشتر و کیفیت بهتر نیستند. با بودجه‌ای کم نیز می‌توانید برای کسب‌وکارهای خرد و کوچک خود، ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای را تهیه کنید. 

هوشمندترین پوش‏افزارها، لزوماً گران‌ترین آن‌ها نیستند. بهترین ساعت‌های هوشمند، همان‌طور که خواهید دید، آنهایی هستند که جالب‌ترین امکانات را داشته باشند. یک ساعت هوشمند معمولی، برای بسیاری از افراد، امروزه حکم صفحه‌نمایش دوم را دارد؛ بنابراین، باید به دنبال بهترین تناسب برای مشتریان خود باشید هر بودجه که نیاز داشته باشد.

در حقیقت، در زمان انتخاب ساعت هوشمند و خرید آن، جیب شما بهترین معیار است. اما، این بدان معنا نیست که مطابق این معیار باید به دنبال کیفیت عالی نیز باشید. در واقع معنای آن این است که باید بهترین چیزی که می‌توانید را با کمترین هزینه به دست آورید. 

به همین علت ما در اینجا ۸ مورد از بهترین سازندگان ساعت هوشمند در چین را معرفی خواهیم کرد. باور دارم که این برندهای ساعت را بر اساس عملکرد، تنوع و قیمت آنها انتخاب نموده‌ایم؛ بنابراین خیالتان راحت باشد که ما بهترین‌های ساعت هوشمند بازار چین را برای شما گردآوری کرده‌ایم. 

اکنون وقتش است شروع کنیم!

Microwear

خریداران به هنگام خرید ساعت موارد بسیاری را مدنظر قرار می‌دهند. مهم‌ترین آن‌ها زیبایی، کاربرد و راحتی کار با آن است. 

این موارد ممتاز هستند انگیزه Microwear برای ساخت ساعت هوشمند است. 

Microwear شرکتی تخصصی در زمینه ساعت‌های هوشمند با فناوری پیشرفته است. آنها بر پژوهش، توسعه، تولید، برندسازی و نیز یکپارچه‌سازی محصولات خودشان، متمرکز هستند.

بسیاری از ساعت‌های Microwear ترکیبی از حس ورزشی و تجاری را که در اغلب ساعت‌های فیت بیت معمول است دارند. Microwear L13 مثالی نمونه از ادغام حس ورزش و تجارت در این ساعت‌ها است. سبکی و شیکی دو ویژگی مهم در تأیید این مسئله در این مدل از ساعت هستند. 

همچنین ویژگی‌های متعددی در طراحی این ساعت‌ها به‌منظور تأمین شیوه زندگی سالم و سازمان‌یافته‌تر برای شما، تعبیه شده‌اند. برخی از این ویژگی‌ها در زیر ارائه شده‌اند: 

  • تماس بلوتوثی 
  • ردیاب تناسب‌اندام 
  • ECG (الکتروکاردیوگرام) 
  • بررسی‌کننده قلب 

شماره‌تلفن کارخانه Microwear سازنده ساعت هوشمند +86755-26403109 است.

Kingwear 

یک استدلال غلط رایج دررابطه‌با محصولات چینی وجود دارد و آن این است که کیفیت پایینی دارند. اما این مسئله صحت ندارد. 

Kingswear محصولی چینی است که به‌شدت با این مغالطه تضاد دارد. این برند جذاب در جولای ۲۰۱۲ تأسیس شد. طی زمان، به یک شرکت فناوری پیشرفته نوآور تبدیل گردید. خصوصاً به شرکتی تبدیل شد که طراحی جذاب را با پژوهش و توسعه، تولید و حتی فروش محصولات پوشیدنی هوشمند، ترکیب می‌کند. 

چه چیزی Kingswear را به برندی قابل‌اعتماد تبدیل می‌کند؟ شایستگی‌های بسیارشان که آنها را در زمره یکی از مورداعتمادترین سازندگان پوشیدنی هوشمند در چین قرار داده است. آنها به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در چین، جوایز بسیاری دریافت کرده‌اند. همچنین Kingswear گواهی‌های استاندارد جهانی مانند RoHS، CE، UKCA، ISO9001 و موارد متعدد دیگری دارد. 

شماره‌تلفن کارخانه Kingswear سازنده ساعت هوشمند +86755-23576886 است.

Linwear 

آن زمان که ساعت‌های هوشمند بیش از هروقت دیگری در حال مطرح‌شدن و محبوب شدن بودند، Linwear یکی از برندهایی بود که در خط مقدم چین ایستاده بود. limelight از زمان شروع خود در سال ۲۰۰۶، تا به امروز کانون توجه بوده است. البته این علی‌رغم تحریم محصولات چینی در سرتاسر جهان بود. 

لین ییزن و ژنگ ییشو بنیان‌گذاران این برند قدرتمند هستند. آنها با یکدیگر به موفقیت به کسب امتیازات زیر ادامه داده‌اند: 

  • عمل‌گرایی، 
  • نوآوری، 
  • و بی‌نقصی 

و شرکت مذکور بر مبنای این قوانین قوی بنا شده است. در نتیجه، این شرکت، و نیز هیئت اجرایی آن، توانسته‌اند بسیاری از گواهی‌های شناخته شده بین‌المللی را از آن خود کنند. همچنین این برند جوایز بسیاری را دریافت کرده است. 

Linwear خدمات جالب بسیاری را ارائه می‌کند که از پژوهش و توسعه گرفته تا سرویس یکپارچه «طراحی + تحقیق و توسعه + تولید» را پوشش می‌دهند. یکی از موارد قابل‌ذکر فرایند تولید آسان‌کار آنان است. این فرایند فنی تخصصی یکی از دلایلی است که باعث شده است آنان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی صنعت پوشیدنی هوشمند باشند. 

شماره تماس کارخانه Linwear عبارت است از +8615976887636

DT No. 1

DT No.1   یکی دیگر از سازندگان پوشیدنی‌های هوشمند است که می‌توانید با آنان کار کنید. 

“DT”  در اینجا به معنای Data Technology  (فناوری داده) است. به همین علت است که این برند در برآورده ساختن نیاز مشتریان به محصولات باکیفیت تا امروز موفق بوده است. خصوصاً در مورد محصولاتی که در ساخت آنها جدیدترین فناوری را پیاده‌سازی کرده‌اند.  

یکی از مواردی که خریداران در مورد این برند جذاب می‌دانند، شکل کلاسیک ساعت‌های آنان است. همچنین این برند همراه با گونه‌های مربعی و دایره‌ای خود، گزینه‌های زیادی را نیز ارائه می‌کند. 

DT طی سالیان به جامعه خدمت کرده و بهره‌وری را تحرک بخشیده است. با وجود بسیاری از محصولات اخیر DT NO.1، می‌توان گفت که این برند یکی از روبه‌رشدترین شرکت‌ها در صنعت پوشیدنی‌های هوشمند است. 

شماره تماس کارخانه ساعت هوشمند DT No.1  عبارت است از +8675586562650

 

HOCO

Hoco تنها یک سازنده ساعت هوشمند نیست. مانند LG، Hoco نیز محصولات فناوری پیشرفته دیگری از جمله محصولات جهت‌دار تا چند دسته‌ای را تولید می‌نماید. اما بر خلاف LG، خط تولید اصلی آنان بر محصولات جانبی تلفن متمرکز است. در کاتالوگ آنان دسته‌بندی زیر را مشاهده می‌کنید: 

  • تفنگ‌های آبی هوشمند 
  • محصولات جانبی تلفن 
  • پمپ هوای هوشمند و غیره 

هدف اصلی شرکت تولید یک فروشگاه خرده‌فروشی پایانه‌ای با نام تجاری مشخص است. فروشگاهی که هم‌زمان قطعات یدکی دیجیتال و نیز محصولات برای داشتن زندگی راحت را می‌فروشد. برای Hoco، کیفیت حکم‌فرماست. به همین علت است که این برند در کل خود را به تولید محصولات ساده، عملی و دارای رنگ‌های متنوع همراه با سبک‌های معاصر وقف نموده است. 

شماره تماس تولیدکننده ساعت هوشمند Hoco عبارت است از +8613689576181

 

Colmi 

COLMI شرکتی جوان محور است که به ارائه راه‌حل‌های فناوری پیشرفته متعهد است. این برند خصوصاً به ارتقای رضایت مشتری تعهد دارد. این مسئله نیرومحرکه فرایند تولید آنان بوده و در تولید برندی بسیار متنوع که بتوانید با آنان تجارت نمایید، به این افراد کمک کرده است. 

COLMI هوش را با ورزش، سلامت و مفاهیم مد ترکیب کرده است. تنها برای اینکه بهترین را به مشتریان عرضه کرده و مطمئن شوند که مشتریان زندگی آزاد، سالم و بهتری را تجربه می‌کنند! 

ساعت‌های هوشمند آنان به‌صورت زیر دسته‌بندی می‌شوند: 

  • مجموعه Land 
  • مجموعه Sky 
  • مجموعه P
  • مجموعه V

در کنار ساعت‌های هوشمند، برند COLMI تأمین‌کننده محصولات جانبی ساعت هوشمند نیز هست. همچنین خدمات پشتیبانی مشتری را نیز به‌گونه‌ای ارائه می‌کنند که تا به داشتن زندگی بهتر و ساده‌تر کمک کرده باشد. 

شماره تماس سازنده ساعت هوشمند COLMI عبارت است از +8618666297889

 

LEMFO

اگر به دنبال برندی رایج و مدروز می‌گردید، Lemfo برندی است که می‌توانید با آن همکاری کنید. یکی از چیزهایی که در مورد این برند توجه را جلب می‌کند طرح‌های بسیار به‌روز آن است. LEMFO LF28  نمونه‌ای از ترکیب مد باکلاس و فناوری پیشرفته در این برند است. 

LEMFO با افتخار تیمی گسترده از متخصصان که می‌دانند چگونه پژوهش و توسعه، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، را به‌خوبی ترکیب نمایند، گردآوری نموده است. این گنجینه تخصصی که این برند دارد، آن را به خارج از کشور سوق داده است. امروزه LEMFO توسط کاربران زیادی در آمریکا، روسیه، اسپانیا و لیست بلندی از کشورهای دیگر شناخته شده است. این برند به‌شدت معتقد است که محصولاتش برای همه ساخته شده‌اند. تا زمانی که تمایل حقیقی به زندگی هوشمند داشته باشید، حتماً می‌توانید محصولی از LEMFO پیدا کنید که بهترین تناسب را با خواسته‌های شما داشته باشد. 

شماره تماس سازنده ساعت هوشمند LEMFO عبارت است از +8618666297889

 

IWO 

شرکت فناوری فرهنگی شنژن روسون مرکز بازاریابی جهانی برند IWO  است که بر محصولات پوشیدنی هوشمند تمرکز داشته و میکرو برندهای دارای راهکار همه‌جانبه برای محصولات پوشیدنی هوشمند شامل  “طراحی + نام تجاری + تولید” را ارائه می‌کند. 

IWO مخفف  «I Worth Optimum» (من برازنده مطلوب‌ترین‌ها هستم) است که به معنای که «من شایسته بهترین‌ها هستم» است.

این شرکت که فلسفه‌اش را بر پایه ایده برند «فناوری برتر و مدروز» قرار داده است، به مشتریان محصولات پوشیدنی هوشمند باکیفیت و مدروز عرضه می‌کند.

تور کارخانه ساعت هوشمند IWO

خدمات اصلی شامل توزیع محصولات دارای نام تجاری IWO و سفارشی‌سازی برند محصولات هوشمند پوشیدنی خود آنها است. 

برای خریدارانی که در صنعت پوشیدنی هوشمند یا برندهای نوین تازه‌وارد هستند، تفکیک برندهای قابل‌اعتماد از بین محصولات دارای ظاهر و کارکردهای یکسان در بازار، غیرممکن است. 

IWO کارخانه‌ای حرفه‌ای و معتبر سازنده ساعت هوشمند IWO است. IWO فرایند تولید را بهینه کرده و امکان کاهش هزینه‌های تولید را، بدون تداخل باکیفیت استاندارد محصولات خود، فراهم ساخته است.  این شرکت بیانگر مفهوم نام تجاری «فراهم‌کردن محصولات باکیفیت برای مشتریان» است. تمامی این امکانات با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند؛ بنابراین میکرو برندها و فروشندگان جدید می‌توانند محصولات را باکیفیت ثابت تضمین شده خریداری نمایند. 

از ساعت‌های تک کاره تا ساعت‌های هوشمند تناسب اندامی و بلوتوثی، می‌توانید مدلی خوب از IWO را بیابید که با بازار شما هماهنگ باشد. 

شماره تماس کارخانه ساعت هوشمند IWO عبارت است از +8618938929971

 

نتیجه‌گیری

پوشیدنی‌های هوشمند چینی در هر لحظه در حال پیشرفت هستند. عدم ورود به این صنعت گسترده و نسبتاً ارزان، در این لحظه، می‌تواند منجر به داشتن کسب‌وکاری ناخوشایند شود. 

بله هر چه برند سطح بالاتر باشد، کیفیت محصول تضمین‌شده‌تر است. اما، زمانی که پای محصولات تکنولوژی هوشمند در میان باشد، آنچه مردم در حال ازدست‌دادن هستند، محصولات بی‌شمار و باکیفیتی است که صنعت چین عرضه می‌نماید. 

همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم، آن زمان که موجودی انبار را تأمین می‌کنید، قیمت محصول باید مهم باشد. این چیزی است که در درجه اول شما را به این صفحه کشانده است. همچنین علت اینکه ما در اینجا لیستی از سازندگان قابل‌اعتماد را در چین در زمینه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مانند کسب‌وکار شما گردآورده‌ایم، نیز همین است. این برندها تنها تولید کننده نیستند. آنها پشتیبانی با استاندارد جهانی و نیز خدمات  سازنده تجهیزات اصلی را نیز ارائه می‌دهند که بسیاری از برندهای مطرح این کار را نمی‌کنند و این چیزی است که آنان را برندهایی خوب برای همکاری می‌سازد!

Leave A Comment

6 + 11 =

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

smartwatch iwo

Go to Top